Saturday, June 27, 2009

okayy cool gila dapat balik.!Megan fox.! wow. tapi nak story bende lain ni.Last week aku masuk kuiz peringkat sekolah untuk physics, ni gara gara kena paksa dengan cikgu Rupan. entah kenapa dia suka sangat dekat aku ni.act dekat class aku selalu gila pretend jadi baik skema, haha
30th of july ni pulak kuiz fizik kebangsaan, ni pun aku masuk jugak ni.(sekali lagi kene paksa)
doeee.!! sakit lah macam ni.haha
we haritu ada peka, last peka lah untuk biology, so topic peka ni pasal variation,
continous variation discontinous variation, setiap budak kena ukur berat dan tinggi,
so sebenarnya dah terbukti gila gila gila yang sebelum ni asal aku balik rumah je, satu perkataan je yang kakak n fam aku cakap. Gemok.
Last month 64kg but now
58,kg~
yeah yeah i love it i love it.haha
99% diorang semua tak percaya.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2 comments:

MYSaRah said...

Dude!! Aku masok gak!susa siot!

sushi:) said...

actually i bayar cikgu Rupan tu suruh paksa u haha:D