Saturday, April 26, 2008

Seluar hawaii


26th april
hari yg kumulakan pada pukul 10 pagi.Bermula lepas mak aku pukul kaki kuat2 jerit'Bangun dek bangunn.!!' time tu lak abg aku madno baru balik dr UM.Dengan muke hepinye die citer la sinopsis exam yang die baru lulus +temuduga(bajet dapat je lebeyh).Rupanya aku tak semayang subuh doe,maklumlah tido lewat,nak buat caner ean.? kakak aku lak,skira dok sebok2 kate yg die dah kejott.padahal bile .taksedar pon.takpe aku paham.perempuan kejot saaangat lemah lembut.haha(lepak teyah lepak!).MEMBER2 suma sebok ajak aku hang out.malas seyh,aku dalar ngah saving duet untuk kuar time cuti 2minngu nanti.baru kumpul rm40.hehe.tapi sedih jugak takdapat follow.dorang kompem2 enjoy,,SELUAR HAWAII.??? ape yang aku nak citer haa.?
takpe nanti bile ku update.kite sambung lagi....

6 comments:

Edinburp said...

haha

Anonymous said...

haha..
klaka r.
haha..
nti aku ajk ko g padin ko 2lis skli dlm cte ko.

Anonymous said...

cehh..
punye r payah nk kcment ko ney.

Edinburp said...

oke pa'din ke apeke aku masok skali.huhua

cuna said...

haha...
save duet..
bagos2...
berjimat cermat amalan mulia..
haha..
kakak eden kejot lemah lembut ke??
lau cuna kejut,
camne??
haha...
gerenti bgn..
beleive me..
;D

btw,nice short...
suar hawaii yg menarik...
;p

Anonymous said...

haha...
mnat JONAS BROTHER gk....
ash pown mnt gk....
:)



save duet???
bole la blnje ash mce cuty nnty....
hehehe...kidding.....
=p....

anyway....
nice short...
sluar hawaii tuh lwa gle....
c(;